۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲

استاندار خراسان رضوی:

اغلب بازداشتی‌ها در اغتشاشات خراسان رضوی آزاد شده‌اند

اغلب بازداشتی‌ها در اغتشاشات خراسان رضوی آزاد شده‌اند

نیشابور ـ استاندار خراسان رضوی از آزادی عمده بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر در خراسان رضوی خبر داد.

یعقوبعلی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وحدت موضوعی مهمی است و باید آن را پاس بداریم و انسجام امروز ایران نتیجه وحدت است که ما را به مقاصد معنوی و مادی می‌رساند.

استاندار خراسان رضوی افزود: وحدت عملی در بین مسئولین استان وجود دارد و نگاه خدمت به مردم موجب می‌شود تا عقب ماندگی‌های موجود را با تلاش حل کنیم.

وی بیان کرد: شهرستان نیشابور در مسیر توسعه کشاورزی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است و پروژه‌های زیادی برای این شهرستان تعریف شده است و ما در استان با رصد منظم پیگیر نتیجه این پروژه‌ها هستیم و هدف ما در استان تکمیل پروژه‌های زیرساختی است‌.

نظری اظهار کرد: برابر گزارش دستگاه‌های امنیتی عمده دستگیرشدگان در اغتشاشات خراسان رضوی با تعاملات زیاد و اظهار ندامت آزاد شده‌اند غیر از موارد معین و مشخصی که مستندات کافی دال بر تخریب اموال عمومی و اقدام علیه امنیت ملی بوده است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: برخی بازداشتی‌های اخیر خراسان رضوی وابستگی‌هایی به جریانات معاند نظام داشته‌اند و در جمع بازداشت شدگان اغتشاشات خراسان رضوی هیچ تبعه خارجی نبوده است اما لیدرهای وابسته به جریانات معاند داشته‌ایم که از سایر استان‌ها در خراسان رضوی اقدام به آشوب کرده‌اند.

وی گفت: برآورد خسارت اولیه ای از تخریب اموال عمومی در اغتشاشات اخیر خراسان رضوی نداریم و باید توسط دستگاه‌های مربوطه در استان جمع بندی و به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
کد خبر 5609483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha